ראיון עם אורית יהודאי, ראש תחום חווית לקוח בבנק הפועלים

כחלק מתכנית ראיונות בתחום חווית הלקוח ובמסגרת בית הספר לחוויית לקוח הישראלי, אני מראיין אנשי מפתח בחברות הגדולות ובממסדים השונים בשידור חי, על מנת לרדת לשורש העניין. איך אנחנו נכנסים לנעליים של הלקוח ומנסים לשפר עבורו את חווית הלקוח ואיך ניתן לתת מענה נכון יותר, מועיל יותר ונגיש יותר ללקוחותינו?

בראיון זה מספרת אורית על חווית הלקוח מנקודת מבטה בתור מומחית בתחום ומציינת מדוע תחום חווית הלקוח כל כך קריטי בימינו אנו. לצפייה בראיון לחצו:

הראיון עם אורית

למעקב אחר עדכונים שוטפים מחברת BDO Customer Management לחצו כאן.

מודעות פרסומת

השארת תגובה

מתויק תחת Uncategorized

אשמח לקרוא את דעתך בנושא

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s