הרצאה – קולו של הלקוח כלים ושיטות לניהול מערכי שירות

אתמול נתתי הרצאה בכנס INFO2016 של טלדן במושב שעסק ב"מישוב לקוחות, מדידת אימפקט והיזון חוזר". מצורף קישור למצגת

קולו של הלקוח גישות ושיטות למישוב לקוחות_כנס מידע_הילטון_מאי 2016

מודעות פרסומת

2 תגובות

מתויק תחת Uncategorized

2 תגובות ל-“הרצאה – קולו של הלקוח כלים ושיטות לניהול מערכי שירות

  1. אין עליך גיא!
    לא הייתי בהרצאה אבל נהנית מהשקפים וכבר השתמשתי בחוכמה!!!
    שבוע נפלא
    בתודה והערכה
    חולי רז

  2. תודה חולי. איזה כיף שאת משתמשת.

אשמח לקרוא את דעתך בנושא

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s