"ניהול הצלחת הלקוח הפנימי" מכה שנית – גישה לניהול הערך של מערכות מידע בארגון

כפי ששיתפתי אתכם בפרסום קודם – "ניהול הצלחת הלקוח הפנימי", לא מזמן יצא לי להציג בפורום ISACA לניהול מערכות מידע וביקורת פנים את הנושא של "Internal Customer Success Management".

הנושא יצר עניין בקרב גורמים שונים בפורום ולכן התבקשתי לכתוב מאמר תמציתי בנושא שהתפרסם באתר של "BDO זיו האפט" בחטיבת הייעוץ העסקי (להלן מצורף קישור למאמר המלא).

מדובר בגישה פרואקטיבית בה יחידת ה-IT יוזמת פעולות בזמן המתאים על מנת שלקוחותיה יצלחו בעבודתם. פעילות יזומה זו טומנת בחובה תובנות עסקיות המאפשרות ללקוחות ליהנות מביצועים טובים יותר ולקבל החלטות עסקיות נבונות.

כיום יחידת ה-IT אינה יכולה להרשות לעצמה להסתפק בניהול איכותי של המוצרים והשירותים שלה, אלא עליה להתמקד בהצלחת הלקוח, להפיק ערך מהמוצרים והשירותים שלה. הבחנה זו עשויה להיראות מינורית אך מדובר בשינוי פרדיגמה שמשמעותו שינוי מהותי בהתנהלות יחידת ה-IT. מדובר אם כן במעבר מגישה של מיקוד במוצר לגישה של מיקוד בלקוח. הבנה של צורכי הלקוח הפנימי ושל התועלות שהוא מפיק מהמערכת, יעצימו את ה-IT ויאפשרו ללקוחות הפנימיים להשיג את מרב הערך מהטכנולוגיה. כך יחידת ה-IT תצליח למצב עצמה כשותף עסקי.

משתף אתכם בלינק למאמר המלא ויותר מאשמח לענות לתגובות בנושא,

קישור למאמר ניהול הצלחת הלקוח הפנימי

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: