ניהול הצלחת הלקוח הפנימי

בשבוע שעבר הצגתי בערב עיון של פורום ISACA לניהול מערכות מידע וביקורת פנים. מצורפת המצגת.

Customer Success Management היא מתודולוגיה חדשנית לאיחוד האינטרסים של הספק עם הלקוח. במקום לנהל רק את המוצרים והשירותים שאנו מספקים, אנו מנהלים את ההצלחה של הלקוח לעשות בהם שימוש ולהוציא מהם תועלת. הערך הכולל שבהצלחת לקוחות במקרה של יחידת מערכות המידע מבוסס על שלושה ממדי הצלחה המנוהלים תוך שימוש במדדים וכלים מובנים:

  • התנהגות: השימוש במערכות המידע (onboarding, adoption, growth).
  • תפיסה: שביעות רצון ועמדות המשתמשים והלקוחות כלפי מערכות המידע.
  • אינטראקציות: כמות קריאות, המאמץ המושקע בהן מצד הלקוח, ואובדן הערך שהן גוררות.

עוד לנושא במצגת המצורפת:

Internal (IT) Customer Success Management

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: