אינפוגרפיקה מעוררת השראה בתחום עולם הלקוח

להלן אוסף של 8 אינפו-גרפיקות מעוררות השראה העוסקות במספר נושאים הקשורים בניהול לקוחות, אותם אתם מוזמנים לקרוא על ידי לחיצה כאן.

טרנדים בשירות לקוחות:

סקירה של 10 טרנדים הראויים לתשומת לב בתחום שירות הלקוחות.  למשל, על פי סקר של Accenture 62% מהצרכנים החליפו ספקי שירות ב 2013 בשל חווית שירות גרועה. כמו כן, 82% מהצרכנים חשו כי היה ניתן למנוע מהם להחליף ספק  קרא/י

infograph1

טכנולוגית העתיד במוקדי השירות:

אינפוגרפיקה זו מתייחסת למוקד שירות הלקוחות של העתיד ולדברים להם כדאי לשים לב בהסתגלות לדור החדש של לקוחות. מוצג בין השאר רצון הלקוח למעבר של שירות 24/7 תוך שמירה על מגע אנושי עם הלקוח. בסקר שלConsumer Reports  נמצא כי 71% מהצרכנים כעסו בעקבות חוסר יכולת להשיג מענה אנושי ו 67% מאלו ניתק את השיחה קרא/י

שירות לקוחות ברשתות החברתיות:

לזירת התחרות על הלקוח נוספה ההתמודדות עם הלקוח ה"חברתי", הלקוח הנמצא תמידית ברשתות החברתיות ומצפה מנותני השירות לא רק להגיב מהר אלא גם להגיב היטב. שירות הלקוחות הרב ערוצי ובעיקר ברשתות החברתיות צפוי לגדול ב 53% בשנה הקרובה. חשיבות חווית השירות ניכרת בתוצאות סקר המראות כי 73% מהלקוחות הוציאו יותר עם ספק שירות בשל היסטוריה של שירות טוב. ו 78% מהלקוחות לא סיימו רכישה בשל שירות גרוע. כמו כן, 62% מהלקוחות מצפים מספק השירות להיות בעל ידע רב יותר. קרא/י

סדרי העדיפות של מוקדי שירות הלקוחות ב 2014:

בוחן מהם סדרי העדיפויות של מוקדי השירות לשנת 2014. מרבית מוקדי השירות טוענים שהם שואפים ליצור חווית שירות עקבית כיעד ראשי. אם זאת, 61% טוענים כי בתקציב החברה אין תוכניות לשכירת מנהל שירות לקוחות /חווית שירות ראשי קרא/י

השימוש ב Big Data לשיפור התנהלות מוקדי השירות:

אינפוגרפיקה זו בוחנת איזה שימוש עושים ספקי שירות בנתונים הרבים הנאספים על ידיהם. מרביתם משתמשים בהם לצרכי הדרכת עובדים. 72% מנותני השירות עושים שימוש בנתוני מוקד השירות לשיפור חווית השירות ו-68% משפרים את התפעול של המוקד.  62% טוענים כי שימוש בנתונים מצליח ליצור מעורבות ומחויבות לקוחות קרא/י

פתרונות מפתיעים לניהול מוקדי השירות:

אינפוגרפיקה הומוריסטית המציגה פתרונות מצחיקים לניהול אתגרים במוקדי השירות. סטטיסטיקה מעניינת, 89% מהלקוחות מתוסכלים מהצורך לחזור על הבעיה שלהם בפני מספר רב של נציגים. ו 91% מתוסכלים מהצורך להתקשר שוב ושוב עם אותה בעיה. קרא/י

ציפיות ואכזבות משירות לקוחות 2013:

מדבר על ציפיות הלקוח שממשיכות לעלות והאכזבות שבאות בעקבות חוסר העמידה בציפיות האלה. 85% מהלקוחות מתוסכלים מהקושי (מאמץ) בהתנהלות מול הספק. זמן המתנה ממוצע הוא 56 שניות אך אחרי 40 שניות חלק גדול מהלקוחות שהמתינו למענה מנתקים את השיחה. קרא/י

מעורבות ושביעות רצון נציגי שירות בעבודה:

סקירה של נושא המעורבות  (engagement)בעבודה, תחושת העובד והחשיבות של יצירת תחושת מעורבות בין עובד לעבודתו. נמצא כי 7 מתוך 10 עובדים אינם חשים מעורבות בעבודתם. מספר זה גבוה אף יותר בקרב עובדי מוקד שירות לקוחות. 99% מהעובדים שמרגישים טוב במוקד השירות נשארים שנה ומעלה. עלויות התחלופה השנתית גבוהה יותר מסך עלות השכר השנתית. הפתרון המוצע "משחוק". קרא/י

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: