Servicing – הדרך של חברות מוצרים היות חברות שירותים

התבקשתי על ידי חברת הי טק ישראלית בין לאומית לסייע להם להבין טוב יותר את הדרך לשים את הלקוח במרכז בחברות המשווקות לעסקים – B2B. מצורפת מצגת לגבי Servicizing  או Servicization – האסטרטגיה שחברות טכנולוגיה רבות בוחרות המעבירה אותן מהמתקדות באספקת המוצרים הטובים ביותר להתמקדות בפתרונות כוללים. בכך הן מצליחות להגן ולפתח את השוקים שהן המציאו והופכות לחברות שירותית תוך שמירה על החדשנות הטכנולוגית.

המצגת מתארת את הקשר בין מרכזיות הלקוח לבין מעבר למודל של שירותים, מציגה שלוש דוגמאות מפורטות ( Xerox, Netafim, Raytheon ) ודנה בשאלות: מדוע, מתי ואיך.  כנסו למצגת כאן  Servicizing for innovative B2B companies

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: