2 Responses to ממצאי סקר מדיה חברתית ומובייל בארגונים – ישראל 2013

  1. Omry Revach הגיב:

    שלום גיא,
    מצגת מעולה, תודה על השיתוף שלה.

    אם תוכל להרחיב בכמה מילים, אשמח לדעת איך הופק הגרף שמוצג בשקף האחרון – מפת המידע סביב תזונת ילדים.
    הנושא של זיהוי מובילי דעה מרתק בעיני.

  2. גיא יוגב הגיב:

    עומרי, תודה על התגובה.
    לגבי מיפוי זרימת המידע לפי תחום תוכן. מדובר בשיטה מחקרית חדשנית שפיתחתי ושאני עובד על פיתוח הטכנולוגי שלה במיזם שנקרא SociaLasso.
    אני אכתוב מאמר שלם בנושא אבל העקרונות המנחים הם:
    – ניתוח זרימת המידע (במקום ניתוח תוכנו)
    – מיפוי מספר סוגי ישויות שונים ואת זרימת המידע בינם. הישויות הינן: אנשים, זירות שיח (במות), ארגונים, אירועים (מפגשים).
    – הפרדה בין עולמות שיח – הגבול של כל עולם תוכן מוגדר לפי קיום זרימת המידע משמעותית פנימה בתוכו אל מול זרימה חלשה יותר בינו לעולמות תוכן אחרים
    – מדדי מרכזיות הישויות מתחשבים במרחקים בין כל ישות לכלל הישויות האחרות (ולא לפי מספר החברים בדרגה ראשונה)

    אני מעדיף להזהר בביטוי מובילי דעה. מבחינתי אני מאתר את המגבירים של זרימת המידע.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: