נעים להכיר Omnichannel מושג חדש בעולם חווית הלקוח:

נעים להכיר Omnichannel מושג חדש בעולם חווית הלקוח: תמונה

המושג אומני-צ'אנל נוצר מתוך התרחבות של מושג אחר, מולטי-צ'אנל (Multi-Channel). אז מה ההבדל בין שני המושגים? ההבדל נובע ממודעות, עקביות ומעקב. במולטי-צ'אנל המותג שלך עושה שימוש במגוון הערוצים המרכזיים: אתר אינטרנט פרטי, רשתות חברתיות, אפליקציות למכשירים חכמים, שילוב של מוצרים אינטראקטיביים לשימוש הלקוחות במרחב המסחרי ועוד. אומני-צ'אנל מדבר על רמה אחרת של אינטגרציה ורציפות בין הערוצים.

החלק הקשה בריבוי ערוצים הינו לוודא שאתה מגיע ללקוחות קיימים ופוטנציאלים תוך ניצול מרבי של הערוצים ליצירת תועלת הן ללקוחות והן לך כספק. כל אחד מהערוצים צריך להיות בעל מודעות לערוצים האחרים, החוויה והמעבר בין הערוצים צריכים להיות חלקים והעיקר הינו שינוע המידע ובניית פרופילי לקוחות. במאמרו של אנדרו סולמסן הוא מספר עוד על משמעות המושג אומני-צ'אנל קראו מאמר עוד על המושג ומספר טיפים קראו את מאמרו של מאנו דה-רוס

מתי לעומת זאת השימוש במושג אומני-צ'אנל אינו מתאים? אומני-צ'אנל לא נועד אך ורק על מנת לאפשר תקשורת בין ערוצים המושג בא על מנת ליצור חווית לקוח אינטימית עם המוצר כמו גם לסייע לנו כנותני שירות לעבוד ביעילות, לאסוף ולנתח את המידע הרב הנאסף על הלקוחות. קראו על כך במאמרו של ג'ון זטצ'לר קראו מאמר

השלב הבא בניצול תחום זה הינו ניתוח של פרופילי הלקוחות העושים שימוש במגוון הערוצים. מה מייחד אותם? נראה כי לקוחות אלו מטבע הדברים, נוטים להיות בעלי רמה גבוהה יותר של אינטראקציה עם המוצר והשירות, נטייה לנאמנות, והם מספקים לנו נותני השירות יותר מידע על עצמם. בנוסף, הסברה הרווחת היא שלקוחות אלו אף מוציאים יותר כסף על המוצר. להמשך קראו את מאמרה של נטלי ברנדווינר

לסיום, ג'ון לואיס, רשת קמעונית בריטית ותיקה שנודעה בשל איכות השירות ושביעות הרצון הגבוהה של לקוחותיה במשך שנים רבות, מציגה כיצד שימוש נבון בריבוי ערוצים ומתן חוויה חלקה ללקוחות מאפשרת לה לשפר עוד יותר את הקשר עם לקוחותיה קראו עליהם במאמרה של נטלי ברנדווינר

מודעות פרסומת

One Response to נעים להכיר Omnichannel מושג חדש בעולם חווית הלקוח:

  1. Fantastic blog you have here but I was wondering if you knew
    of any forums that cover the same topics discussed in this article?
    I'd really like to be a part of online community
    where I can get comments from other knowledgeable people that
    share the same interest. If you have any suggestions, please let me know.
    Thanks a lot!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: