כנס וענה לסקר ניהול חווית הלקוח ואיכות השירות בישראל 2013

אם אתה מנהל או מקצוען איכות שירות וחווית לקוח בארגון המספק שירות, אתה מוזמן להיכנס ללינק הזה ולהשתתף במחקר. כל משיב יוכל לקבל עותק מניתוח הממצאים.

http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=4a4692c9-b7a0-46ed-9a84-38d5b7b4a065

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: